Khamis, 2 Jun 2011

My new house



InsyaAllah Rumah aku nie siap next month. So banyak nak kena buat.......Buat masa nie aku tengah cari duit untuk buat perkara-perkara penting dahulu seperti


  1. Pemasangan Grill

  2. Pemasangan Lampu dan Kipas....kalo budget lebih nak guna decorative lamp and fan...

  3. Kitchen Cabinet...aku nak ada island kat tengah...semua dalam otak aku just scratch je nanti

  4. Peralatan elektrik seperti peti ais dan tv

Barang lain yang dalam consideration aku pulak ialah :



  • bath tap...space bilik air kecil tapi tgklah mana sesuai

  • perabot ruang tamu...nie boleh kendian bergantung pada budget semasa....sapa2 datang umah kena dok lantai

  • kerusi n meja makan

  • ruang kelas tuisyen aku...aku nak buka tempat gajar tuisyen kat umah aku.....untuk 2, 3 org cukuplah.....

daetail design nanti aku cerita detail....nie baru introduction


Tiada ulasan:

Catat Ulasan