Khamis, 2 Jun 2011

Majlis pertunangan aku......









Insya Allah minguu depan 11/6/2011...majlis pertunangan aku akan berlangsung...preparation? tak delah banyak sangat........mak andam aku dah tempah....actually aku busy women, nak survay kat kpg jauh so aku survey guna internet je ...http://firmahbridalhouse.com/web/ je


Baju tunag aku warna krim....asal tema warna gold...tapi warna gold tak sesuai dengan aku yang gelap


Berikut adalah barang-barang hantar bagi pihak aku



  1. Baju nikah......beli kat Jakell satu set lelaki n perempuan RM500 je termasuk 5meter kain satin bagi lelaki, 4m kain satin bagi perempuan, 4m kain chiffon, dan samping....oklah ikut budget aku

  2. Tuala...nie pun aku beli satu set lelaki dan perempuan RM69.00 kat ausino.......so yang tertulis 'Her' dia akan hantar kat aku and tertulis 'his' aku akan hantar kat dia

  3. Satu set pakaian lelaki terdiri daripada kemeja, sapu tangan dan tier John Master bernilai RM200...dapat free tuala mandi aku bagi kat bapa aku

  4. Sejadah, kain pelikat dan songkok ...beli kat Jalan Tar je bernilai RM80.00...songkok bapa suruh cari lain dia akta murah sangat aku beli RM16.50 kot...bapa aku kata tue budak sek punya...bakal tunang aku pulak kata ok.....nie aku tak beli lagi

  5. cup cake sicret recipe.....RM72.00 sponser by adik aku

  6. Sirih junjung sponser by mak aku

  7. Bakul buah2......nanti aku suruh bapa aku sponser pulak hehehe

Barang hantaran bagi pihak lelaki kepada aku pulak :



  1. Seperti no1

  2. seperti no 2

  3. aku tak tahu

  4. aku tak tahu

  5. cincin tapi tak beli2 lagi...uhuhu risaunye aku....dulu dah beli kat tomei tapi aku tak berkenan dia kata nanti dia belikan yang lain...so aku tak tahu dia nak bagi apa.....suprise...

Aku juga menyediakan door gift buat 50 tetamu aku...yang mengandung;



  1. Pen comel beli kat ayer tan RM33 bagi 50 pen berbalut akin net berwarna gold

  2. Baulu gulung...asalnye cup cake tapi jadi baulu gulung nak jimat cost

  3. Air kotak nanti aku beli kat tesco je

  4. Sapu tangan...belum jumpe lagi mak aku nak yang besar...aku belikan b4 nie kecik je....mak aku reject so kena bagi lain

  5. Paper beg satu dalam RM0.90 so aku prepare 50bil beli kat ayer Hitam

  6. Lain-lain belum difikirkan lagi
















































Tiada ulasan:

Catat Ulasan